Vi är jämt fulla

En lördagkväll som denna ringer jag min tvilling för att prata lite. Rent allmänt alltså, utan någon som helst anledning. Bara sådär. När hon svarar måste vi gå igenom våran vanliga "hej-del" innan vi kan fortsätta samtalet.

"Heeeej"
"Nämmen heeeej"
"heeeej på diiig"
"Heeeej på dig"
"Är det du?"
"Ja, är det du?"
"Jaaaa, heeeej"
"Heeeeej"

Ja, detta pågår tills någon av oss ger sig och den här gången var det siss som gav vika och ställde frågan: "Är du full?!" Jag blev något förvånad och svarade neej, är du?! "JAAAAAAA" hörde jag tillbaka. Ja såklart. Det var en logisk fråga när jag tänkte efter. Någon av oss är alltid full på helgerna. Syrran stod för den delen den här gången :P


//nykter Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0