Vi bygger om

Eller ja, hon bygger om. Det är jennie som är inne och dolar runt i alla mallar och koder som inte jag förstår mig på. Vi satt här och var ganska överens om att vår tidiga design var rätt avskräckande. Så, jennie högg tag i det och jag skickar bilder, hon hojtar till när jag kan se hur det blivit så godkänner jag eller inte. Det är lite så vi jobbar ;D Ja, jag är ju inte äldst för inget, liksom. höhö. Men nu börjar det se lite bättre ut och det blir förhoppningsvis roligare att kika in här, både för oss och för er stackars läsare :P Ja om ni inte klickar er in här för att läsa det som skrivs så kan ni ju klicka er in här och bara titta på den fina designen som siss kämpar med. Tycker jag.

/Jessica

Kommentarer
Postat av: Evelina

oh, jag gillar den nya designen, jättefin:)

2008-10-08 @ 20:15:49
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0