Stackars hundar

Under reklamen pratar jag med min tvilling som också kollar på csi ikväll, det har precis varit en scen med ett hundslagsmål. Där människor tvingar sina hundar att slåss.

YESsica | Linköpingsbo! Snart inflyttningsfest!! säger:

uuusch stackars hundar

Jennie säger:

Jaaaaa

Jennie säger:

dumma!!!!

YESsica | Linköpingsbo! Snart inflyttningsfest!! säger:

fy faan

Jennie säger:

börjar gråta

YESsica | Linköpingsbo! Snart inflyttningsfest!! säger:

jaa jag meeed

YESsica | Linköpingsbo! Snart inflyttningsfest!! säger:

nu kommer jag drömma mardrömmar

Jennie säger:

jag meeeed

YESsica | Linköpingsbo! Snart inflyttningsfest!! säger:

dumma csi! Spela in ett sånt avsnitt

Jennie säger:

ja, vafan, dom borde förvarna!!

Vi klarar av att se människor mördas men när det gäller djur , nej. Det är något vi inte klarar av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0