Tvillingarna Johansson fyller år!

8e april 1986 var allt en dag att minnas. Vi båda klarade oss ut från mamis mage med nöd och näppe och har lyckats hålla oss vid liv i 23 år idag! Yeey! Det är klart att det ska firas!

I år var det jag som tog intiativet att gratta först. Tog telefonen strax efter 10.00 och slog siss nummer och i luren svarar en trött röst:
"åhhh vad vill du mig?!?!?!"

Så sjukt charmig hon är, syrran ;D

Vi i Malmö, senaste gången vi träffades.


Vi på förra årets födelsedagsfest som då ägde rum hemma hos kookie ^^


Vi på 21:a födelsedagsfesten i form av maskerad i film-temat. :P Min idé, som alla älskade ;D Hemma hos Pess och Monkey fick vi hålla hus ^^


Sååå om ni inte redan har gjort det: säg Grattis!!! :D

Kommentarer
Postat av: Janika

grattis ännu en gång. jag börjar tröttna nu ;P hihi!

2009-04-08 @ 15:36:35
URL: http://ahooooo.blogg.se/
Postat av: linn

Hej! Ramlade in på denna sida på google. Jag sökte på "tatueringar" och såg vad ni hade tänkt göra, GUD vad fint! Har ni tauerat er än? =) Jag har en tvillingsyrra och NU blev jag lite småsugen och göra som er, vad fint!!!

2009-04-13 @ 13:06:58
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0