Vad fasiken händer?

Alltså, innan ni läser konversationen här kan jag snabbt nämna att vi, tvillingarna johansson, är kända för vårt lata och sjukt onyttiga liv:

YESsica | säger:

hej siss

Jennie säger:

hej siss

YESsica | säger:

hur mår du?

Jennie säger:

jag mår bara bra

gjorde precis 200 situps

YESsica | säger:

wey :D

Jennie säger:

och gick snabbt hem upp för backen ;)

tänkte göra lite gröt snart också

YESsica | säger:

fy fan

Jennie säger:

nu jävlar

YESsica | säger:

och jag gick en power walk innan frukosten imorse :O

Jag undrar vart fasen vi har slagit i huvudet någonstans. Och just det. Glömde jag nämna att jag ska äta en sallad nu?

/Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0