Ibland måste man

Jag har en givande diskussion på msn med en random kille nånstans i Sverige som helt enkelt har förklaringen på när man ska sluta. Han lär sig fort måste jag medge, men använder det vid fel tillfälle :P

Killen säger:
Haha ja, det är jag faktiskt och en Hor

Killen säger:

Men inte en mor

Killen säger:

och jag har ganska mycket snor

Killen säger:

och jävligt koola skor

Jennie säger:

meeeeh

Jennie säger:

du vet inte när du ska sluta va

killen säger:

Nej? Måste man sluta?

Jennie säger:

erhm

Jennie säger:

ja....

Jennie säger: 
ibland så...
Killen säger:

Jaså?

killen säger:

Det ska jag komma ihåg när du ligger under mig och stönar "sluta inte" Då ska jag säga... "ibland så måste man"


//Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0