Så gör man henne glad igen

Igår var jag hemma och vilade av den anledningen som min siss beskrivit nedan. Uttråkad och trött läste jag bloggar. Även min siss blogg och upptäckte ett vad jag tyckte mindre meningslöst inlägg från hennes sida. Jag skrev det i en kommentar och imorse fick jag ett sms av min siss med besviken ton på:

"Mäh, taskig kommentar jag fått av dig på bloggen :( Va väl onödigt att säga att det var meningslöst :("

Jag försökte trösta henne så ärligt jag kunde med att svara:

"Förlåt syrran, men det var ju rätt meningslöst. Du kan ju skriva roligare än så typ de om att du ska lära dig sy :) Puss"

Så fick jag fortfarande ett litet missnöjt svar tillbaka:

"Buhu...Snyft. Och gråt. Och im crying a river. Ju"

Då tog jag fram mitt ess ur ärmen; "Ge ostbåge"

Svaret någon minut senare: "Åh. *tugga tugga* namn namn. Taaack ^^ snel."

Och så gör man tvilling glad igen :D

//Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0