Vi har problem

Det är inte lätt och vara tvillingar alltså, det flockas problem runt oss heeeela tiden. Jag ringde siss imorse och beklagade mig och inte kunde jag ana att hon låg med ett minst lika stort problem som mig!

Jag: Heeeeej
Jennie: hej
Jag: Sover du?
Jennie: mmm
Jag: Men, jag har probleeeeeeeeeem
Jennie: Vadå?
Jag: Joo.... jag ligger här i soffan men är för hungrig för att somna och för trött för att gå till köket och äta.
Jennie: Åhnej.
Jag: mm...
Jennie: Jag har ont i örat
Jag: Neeeej? Varför?
Jennie: Joooo... jag har legat på det och .. det hade vikt sig.
Jag: Åh, stackars
Jennie: mm...

Det hela slutade med att min hunger försvann och jag somnade om, meddans jennie som jag hade väckt blev pigg och fick lov att gå upp. Och nu har jag sovit till två och sitter här med frukosten så, mitt problem är borta! Alltså, slutet gott allting gott :D

/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0