inför födelsedagsfirandet

Vi närmar oss våran födelsedag och jag lät Jessica stå för att göra ett event på facebook för att kunna bjuda in våra nära och kära till våran hemkomst. Nu såhär i efterhand inser jag vem som kommer få stå för den biten nästa år :P

Jennie säger:

hah jaha, så jag blev gäst och inte admin?

tack

YESsica | säger:

haha men hur gjorde man så då?

Jennie säger:

du tar upp gästlistan så ser du vid mitt namn att man kan klicka på Make admin

YESsica | säger:

va glad att du blev bjuden

Jennie säger:

käften

Jennie säger:

GÖR MIG TILL ADMIN DÅÅÅÅÅ

YESsica | säger:

dona and done juuuu

done*

Jennie säger:

snygg bild

btw

!!

YESsica | säger:

du tänkte inte igenom ditt val när du lät mig göra eventet va? ;9

Jennie säger:

haha verkligen, hosthost

YESsica | säger:

;P

nu ska jag fortsätta packa upp här!

låt mig va

puss

Jennie säger:

jag ska plugga, låt mig vaaaa

puss

//Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0