Tvillingarna ska tatueras!

Det började med en halsbandskedja som fick mig att börja fundera på att faktiskt skaffa en tatuering, som sen utvecklades till en idé om att skriva Vi mot världen och självklart syfta på syrran och mig. Och syrran hon blev, som ni kan se i kommentarsfältet i det länkade inlägget, helt lyrisk :P Efter lite prat har vi då bestämt: Vi ska tatuera in texten på hindiska båda två och vi ska göra det samtidigt :) 

Jag ska ha den i nacken och ner mot ryggen medans jennie ska ha den på ena underarmen. Högerarmen hoppas jag, så kan de samtidigt symbolisera att jag är hennes högra arm ;D haha. Vilka idéer som kommer fram nu. Hur som haver. Vi siktar på att gadda oss i april/maj nångång! =) För jennie är ju detta lite av en piece of cake då hon liksom been there, done that, med sina redan tre existerande tatueringar. Även om underarmen sägs göra fruktansvärt ont så vet hon ju hur det funkar. Jag därmot. Jag har aldrig ens tänkt tanken på att göra en tatuering, pga smärtan. Pga att jag är en liten chicken och trodde aldrig jag skulle våga. Såååå atteeeee. Jag är lite skraj, ja. Men fasiken vad snyggt det kommer bli! Och jäkligt, jäkligt kärleks -och betydelsefullt. Då blir det värt det. Det är ju hon och jag mot världen. Mot allt.

 
Sen om vi kommer ha texten: Vi mot världen, mot allt. Eller bara Vi mot världen visar sig beroende på hur stor den ska/kommer vara.

- mami och papi, please don´t kill us :P

/Jessica.

Kommentarer
Postat av: siss

Jag tycker vi kör hela kittet. vi mot världen. mot allt.

2009-03-09 @ 10:30:49
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jag tycker det är jättefint tjejor!

2009-03-16 @ 18:32:13
URL: http://victoria.blogg.se/
Postat av: jossan

underbart fint ! En fråga, vart eller hur översatte ni texten till hindiska? :)

2009-06-13 @ 18:30:29
URL: http://j00ssan.blogg.se/
Postat av: jossan

underbart fint! en fråga, vart eller hur översatte ni texten till hindiska? :)

2009-06-13 @ 18:33:37
URL: http://j00ssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0