Nattbesök


Har haft fint besök här på Dalarö under natten! :D Joeli, henkehenke och siss kom hem till oss efter metallica konserten igår kväll. Det blev ett kärt återseende då jag inte sett dom på länge. :) Humorn var låg och ingen av oss har väl fått särskilt mycket sömn inatt. Skulle vara siss då som sov så gött så hon snarkade, den jäkeln. Mycket gamla minnen kom upp, bland annat om vad både jag och siss har slängt ur oss för smarta kommentarer genom åren. Och när jag för 511 ggn konstaterade att jag och siss delar hjärna, att det är därför vi är som vi är fick joel till nattens kommentar :

"Det där skämtet blir aldrig tråkigt. Det är alltid lika kul att diskutera eran hjärnkapacitet"

Haha. Oh well, we all know thats true. :P
/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0