Helt klart sämst

Okej, jag sitter här halv 2 på natten och skriver ett inlägg i en blogg som... låt oss säga detta på det vänligaste sätt jag kan, är stendöd. Anledningen till att jag skriver också är bara för att jag har gjort allt man kan göra på Internet tre gånger om och fortfarande har tråkigt. Men men, that´s life. Någon stackars själ därute kanske förundras över hur länge den här bloggen verkligen lever.

Jag menar, varför dödar vi den inte bara? Stackarn ligger bara här helt ouppdaterad. Men den som lever får se. Vem vet, vi kanske hörs igen 2012.

/Jennie

Kommentarer
Postat av: Victoria

Haha, och idag av alla dagar klickade jag mig in på den. Det måste vara ett tecken. Börja skriva mer tillsammans igen! :)

2011-01-20 @ 13:37:38
URL: http://victoria.blogg.se/
Postat av: Nails By Dolly

Trevlig blogg :)

Var gärna med i min nagel tävling där du kan vinna en nagelförstärkning =)

2012-12-02 @ 22:20:38
URL: http://nailsbydolly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0